Det bør klart og kategorisk
Derefter kan du fortsætte med at planlægge dit arbejde. Behov for at løse for dig selv, hvilket synspunkt er tæt på dig. Find to eller tre argumenter for at begrunde din mening. Og et argument, som modstandere kunne gøre. Persuasiveness argumenter, deres klarhed og gyldighed vil påvirke vurderingen.
Nu er vi nødt til at finde et modargument til argumenterne fra et andet synspunkt, det vil sige "argumentere med andres modsatte synspunkt".
Forfatterens citat skal læse omhyggeligt og adskille det vigtige fra sekundæret, for at afsløre det vigtigste: hvad forfatteren ønskede at formidle til læseren. Det sker ofte, at forfatteren har i tankerne flere tanker om genstand (sammenligning, analogi, tilbagekaldelse eller perspektiv konklusioner osv.). I dette tilfælde skal du vælge en af tænkningsmulighederne - fokusere på sammenligning af egenskaber ved objekter eller på beskrivelse, analyseobjekter. På dette stadium er det nødvendigt at afgøre, hvilket offentligt forhold der er tale om, forfatterens citat tilhører, forsøge at bryde det ind i logiske dele for at afsløre underordnede og indbyrdes forhold mellem elementer. Det er vigtigt at bemærke formularen af citatet (fortælling, forhør, ekslamatorisk), dette kan skjule forfatterens følelsesmæssige budskab, hvilket ikke altid er klart ved den første bekendtskab. Betydningen af citatet er nødvendig for at afklare klart og tydeligt, da dette vil misunde retningen af hele ræsonnementets løbetid. Hvis der laves en fejl på dette stadium af arbejdet, er evalueringen af den studerendes samlede arbejde tvivlsomt. Skriv ikke forfatterens ord som en begyndelse, det bedste er at forsøge at fortolke forfatterens idé i dine egne ord.
Det bør klart og kategorisk udtrykke din mening. Trinet er meget vigtigt, da det vil ende med at bevise og retfærdiggøre det, og ikke forfatterens tanke. Subjektiv indstilling kan være anderledes: aftale, afvisning, ligeglad holdning. Udtalelsen skal være konkret og entydig, da brud på denne regel kan føre til forvirring i de kommende faser af arbejdet.
Man må argumentere for sin mening; som regel er tre afhandlinger tilstrækkelige til at præcisere niveauet for bevidsthed om årsagsforhold og viden om verden (socialt liv, videnskab, historie, social erfaring). Et større antal abstrakter er tilladt, hvis de tidligere faser af arbejdet blev beskrevet ved et minimum antal sætninger. Argumenter placeres bedst i stigende grad i overensstemmelse med graden af deres logiske overbevisning. Som afhandling kan du bruge citater af berømte offentlige og politiske figurer, historiske præcedenser, videnskabelige fakta; Det er bedre at undgå eksempler fra privatlivet, at stræbe efter de mest generaliserede og velkendte udsagn. Du skal huske, at hvordan og af hvilke grunde de kan underbygge den afhandling, de godkender, vil misundelsen af det semantiske indhold af hele arbejdet misunde.
For at vise forståelsen af meningen med forfatterens mening, for at vise evnen til at vurdere hans volumen såvel som evnen til at tænke logisk, kan man tillade en retorisk enhed i sammensætningen af den potentielle antagelse af omvendt situation. Det betyder, at den studerende hypotetisk (kun for at bekræfte sin mening kun ved indirekte metoder) indrømmer muligheden for forfatterens fejlagtige synspunkt. Heraf indgår konsekvenser, som naturligvis fører til absurditet og dermed bekræfter den første afhandlingers loyalitet, fra dennes forklemmelse, hvorfra lokalerne blev afledt. Denne teknik giver dig mulighed for at vise ejerskab til indirekte bevismetoder. Da mini-essayet indebærer en lille mængde, anbefales det at begrænse sig til en konsekvens af antagelsen (underlagt mindst tre afhandlinger i det foregående afsnit).
For en mere detaljeret analyse af citatet og beskrivelsen af dets betydning skal forfatterens hovedide sammenlignes med lignende tanker om figurer på forskellige områder af det offentlige liv. På dette stadium skal eleverne demonstrere bredden af deres horisonter og det rette niveau af generel
lærdom. Derudover er dette en fantastisk mulighed for at vise et godt niveau af viden om undervisningsmateriale. Sammenligning vil hjælpe med at finde nye sammenhænge, der måske har været usynlige, når de arbejder i de foregående trin.
https://s3.ap-south-1. amazonaws.com/writerspoint/1. pdf
https://s3.eu-west-3. amazonaws.com/writerly/2.pdf
https://s3-ap-southeast-2. amazonaws.com/topwriter/3.pdf
https://s3-ap-northeast-1. amazonaws.com/tokyoa/4.pdf
https://s3-us-west-1. amazonaws.com/sunnycollege/5. pdf
https://s3-sa-east-1. amazonaws.com/studentworld/6. pdf
Nu er vi nødt til at finde et modargument til argumenterne fra et andet synspunkt, det vil sige "argumentere med andres modsatte synspunkt".
Forfatterens citat skal læse omhyggeligt og adskille det vigtige fra sekundæret, for at afsløre det vigtigste: hvad forfatteren ønskede at formidle til læseren. Det sker ofte, at forfatteren har i tankerne flere tanker om genstand (sammenligning, analogi, tilbagekaldelse eller perspektiv konklusioner osv.). I dette tilfælde skal du vælge en af tænkningsmulighederne - fokusere på sammenligning af egenskaber ved objekter eller på beskrivelse, analyseobjekter. På dette stadium er det nødvendigt at afgøre, hvilket offentligt forhold der er tale om, forfatterens citat tilhører, forsøge at bryde det ind i logiske dele for at afsløre underordnede og indbyrdes forhold mellem elementer. Det er vigtigt at bemærke formularen af citatet (fortælling, forhør, ekslamatorisk), dette kan skjule forfatterens følelsesmæssige budskab, hvilket ikke altid er klart ved den første bekendtskab. Betydningen af citatet er nødvendig for at afklare klart og tydeligt, da dette vil misunde retningen af hele ræsonnementets løbetid. Hvis der laves en fejl på dette stadium af arbejdet, er evalueringen af den studerendes samlede arbejde tvivlsomt. Skriv ikke forfatterens ord som en begyndelse, det bedste er at forsøge at fortolke forfatterens idé i dine egne ord.
Det bør klart og kategorisk udtrykke din mening. Trinet er meget vigtigt, da det vil ende med at bevise og retfærdiggøre det, og ikke forfatterens tanke. Subjektiv indstilling kan være anderledes: aftale, afvisning, ligeglad holdning. Udtalelsen skal være konkret og entydig, da brud på denne regel kan føre til forvirring i de kommende faser af arbejdet.
Man må argumentere for sin mening; som regel er tre afhandlinger tilstrækkelige til at præcisere niveauet for bevidsthed om årsagsforhold og viden om verden (socialt liv, videnskab, historie, social erfaring). Et større antal abstrakter er tilladt, hvis de tidligere faser af arbejdet blev beskrevet ved et minimum antal sætninger. Argumenter placeres bedst i stigende grad i overensstemmelse med graden af deres logiske overbevisning. Som afhandling kan du bruge citater af berømte offentlige og politiske figurer, historiske præcedenser, videnskabelige fakta; Det er bedre at undgå eksempler fra privatlivet, at stræbe efter de mest generaliserede og velkendte udsagn. Du skal huske, at hvordan og af hvilke grunde de kan underbygge den afhandling, de godkender, vil misundelsen af det semantiske indhold af hele arbejdet misunde.
For at vise forståelsen af meningen med forfatterens mening, for at vise evnen til at vurdere hans volumen såvel som evnen til at tænke logisk, kan man tillade en retorisk enhed i sammensætningen af den potentielle antagelse af omvendt situation. Det betyder, at den studerende hypotetisk (kun for at bekræfte sin mening kun ved indirekte metoder) indrømmer muligheden for forfatterens fejlagtige synspunkt. Heraf indgår konsekvenser, som naturligvis fører til absurditet og dermed bekræfter den første afhandlingers loyalitet, fra dennes forklemmelse, hvorfra lokalerne blev afledt. Denne teknik giver dig mulighed for at vise ejerskab til indirekte bevismetoder. Da mini-essayet indebærer en lille mængde, anbefales det at begrænse sig til en konsekvens af antagelsen (underlagt mindst tre afhandlinger i det foregående afsnit).
For en mere detaljeret analyse af citatet og beskrivelsen af dets betydning skal forfatterens hovedide sammenlignes med lignende tanker om figurer på forskellige områder af det offentlige liv. På dette stadium skal eleverne demonstrere bredden af deres horisonter og det rette niveau af generel
lærdom. Derudover er dette en fantastisk mulighed for at vise et godt niveau af viden om undervisningsmateriale. Sammenligning vil hjælpe med at finde nye sammenhænge, der måske har været usynlige, når de arbejder i de foregående trin.
https://s3.ap-south-1.
https://s3.eu-west-3.
https://s3-ap-southeast-2.
https://s3-ap-northeast-1.
https://s3-us-west-1.
https://s3-sa-east-1.
Комментарии
Отправить комментарий